Άντε πάλι τα ίδια

Πριν από λίγο καιρό έγραφα κάποια πράγματα για τον τουρισμό της πόλης και αναφερόμουνα στο τουριστικό λογότυπο της πόλης και στο ότι γενικά είναι καλό να μην αλλάζουμε logo κάθε χρόνο για το προϊόν μας “…Η πόλη, Δήμος και φορείς που ελέγχονται από τον Δήμο, δεν έχουν δικαίωμα να αγνοούν αυτή την στρατηγική και πολύ περισσότερο δεν έχουν δικαίωμα να την αλλάζουν βάση της αισθητικής του οποιουδήποτε αντιδήμαρχου ή συμβούλου. Ίσως θα πρέπει να ρωτήσετε κάποιον διαφημιστή για το νόημα της συνέπειας. Βέβαια παραμένει πάντα και το πρόβλημα των χρημάτων. Δόθηκαν κάποια χρήματα και το αποτέλεσμα αυτών των χρημάτων μένει αναξιοποίητο. Γιατί; Για να ξανακάνουμε διαγωνισμό σε ένα χρόνο; Περισσεύουν λεφτά;..“, Σήμερα ήρθε το Δελτίο Τύπου του Δήμου γαι να μου δείξει ότι συνεχίζουμε στο ίδιο μοτίβο.

Πριν αντιγράψω την ανακοίνωση για τα 48α Δημήτρια, καλό είναι να θυμίσω ότι ο ίδιος ο Δήμαρχος ουκ ολίγες φορές έχει πει ότι τα Δημήτρια τα βλέπει συνυφασμένα με τον τουρισμό, μόνο βέβαια που δεν το είδαμε στην πράξη.

Για να δούμε λοιπόν τι λέει το Δελτίο Τύπου, που εξακολουθούν (από την προηγούμενη διοίκηση) να υπάρχουν με απαράδεκτο τρόπο μέσα στο site

Τις καλλιτεχνικές εργασίες ενόψει του ετήσιου προγράμματος των 48ων ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ ενέκρινε, κατά πλειοψηφία, το Δημοτικό Συμβούλιο, κατά τη διάρκεια της 12ης τακτικής συνεδρίασης του εχθές, Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013.

Οι εργασίες θα διενεργηθούν με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης και η δαπάνη τους ανέρχεται στο  συνολικό  ποσό των  18.990 ευρώ.

Σύμφωνα με την απόφαση εγκρίθηκαν:

  • Η καλλιτεχνική δημιουργία του Layout της ιστοσελίδας των 48ων Δημητρίων.

  • Ο καλλιτεχνικός σχεδιασμός των εντύπων των Δημητρίων καθώς και η  φιλοτέχνηση του ετήσιου λογότυπου (logo).

  • Η επιμέλεια της ύλης, η συγκέντρωση πληροφοριακών στοιχείων και η καταγραφή τους, η συγγραφή κειμένων για το Λεύκωμα και των εντύπων των Δημητρίων, οι διορθώσεις, η παρακολούθηση των εργασιών παραγωγής των εντύπων σ’ όλα τα χρονικά στάδια, μέχρι και το πέρας διεξαγωγής των εκδηλώσεων.

Σ’ αυτό το σημείο και σε σχέση με την εισαγωγή μου έχω να ρωτήσω, τι θα πει ετήσιο λογότυπο; Αν τα Δημήτρια είναι ένα προϊόν προς πώληση, θα πρέπει να έχει ένα και μοναδικό λογότυπο ώστε να είναι αναγνωρίσιμο κάθε φορά. Ποια η λογική της ετήσιας αλλαγής του λογοτύπου;

Από την έναρξη των Δημητρίων το 2011

Ας πάμε λιγάκι και σε πιο ουσιαστικές απορίες.

Οι εργασίες που απαριθμούνται πιο πάνω, απ΄ότι μπορώ να καταλάβω είναι εργασίες που γίνονται κάθε φορά εν όψει των Δημητρίων. Πως εξηγείται λοιπόν στις 1 Ιουλίου να παίρνεται απόφαση για απ’ ευθείας ανάθεση; Συνήθως αυτό που ξέρω είναι να παίρνονται αποφάσεις για απ ευθείας ανάθεση όταν ο χρόνος για την υλοποίηση δεν φτάνει, πως γίνεται όμως για εργασίες επαναλαμβανόμενες κάθε χρονιά;

Θέλω να πιστεύω ότι κάποιος έχει πειστικές απαντήσεις.