ΟΑΣΘ, σεβασμός στον πελάτη

Με το φαινόμενο του ΟΑΣΘ ασχοληθήκαμε και θα ασχοληθούμε και άλλο. Τώρα απλά θα προσθέσω ένα ακόμα λιθαράκι.

Χτες πρωί έχοντας αργήσει για την δουλειά πήρα από την Κολόμβου το λεωφορείο της Τριναδρίας, ως το σταθμό. Το cb έσκουζε οπότε και έκατσα να ακούσω. Ο σταθμάρχης ενημέρωνε στις 10:00 το πρωί τους οδηγούς, μέσω cb, ότι η στάση αντιγονιδών καταργείται, μέχρι νεωτέρας, εξ’ αιτίας έργων του μετρό !

Η απορία που εύλογα μου δημιουργήθηκε, είχε να κάνει με την ενημέρωση του επιβατικού κοινού. Πως εγώ ο μαλάκας ο πολίτης μαθαίνω ότι αυτή η στάση δεν ισχύει; Πάω στην στάση και βλέπω ότι δεν σταματά κανένα λεωφορείο; Είμαι στο λεωφορείο και απλά προσπερνάει την στάση και εγώ παρακολουθώ με ανοιχτό το στόμα;

Η απορία μου λύθηκε στις 10 το βράδυ όταν πήρα λεωφορείο της Χαριλάου προς την αντίθετη κατεύθυνση. Δυστυχώς η φωτογραφία είναι θολή γιατί είναι από το κινητό.

Το κωλόχαρτο που έχουν κολλήσει στο τζάμι του κουβούκλιου του οδηγού λέει :

“Η στάση Αντιγονιδών καταργείται προσωρινά λόγω έργων του Μετρό”

Η τελευταία ενημέρωση στο site του ΟΑΣΘ είναι στις 28/05/2008 και βέβαια δεν λέει τίποτα για αλλαγές στις στάσεις. Φαίνεται προτιμούν την μέθοδο που έχουν στον “ΧΑΡΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ” :

Τοποθετεί σε εμφανή σημεία μέσα στα λεωφορεία πίνακες ή ανακοινώσεις ενημέρωσης των επιβατών. Στους πίνακες αυτούς αναγράφονται γενικές ή ειδικές χρήσιμες πληροφορίες ή οδηγίες προς τους επιβάτες, σχετικά με την παρεχόμενη εξυπηρέτηση, την κίνηση οχημάτων, θέματα ασφάλειας των μετακινήσεων, κ.λ.π. Επίσης στους πίνακες αυτούς αναγράφονται τα τηλέφωνα και η διεύθυνση του Ο.Α.Σ.Θ. όπου κάθε επιβάτης ή πολίτης μπορεί να απευθυνθεί προφορικά ή εγγράφως, για οποιοδήποτε θέμα τον απασχολεί σχετικά με τα λεωφορεία, τις εγκαταστάσεις και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Τώρα αν αυτή η πατσαβούρα εμπίπτει στο παραπάνω, ζητώ ταπεινά συγνώμη από το ΟΑΣΘ.

Ίσως κάποτε θα έπρεπε να μάθουν οι κύριοι ότι πράγματι έχουν υποχρεώσεις των οποίων η πιο σημαντική είναι ο σεβασμός στον πελάτη/πολίτη που υποχρεωτικά του ανέχεται

2 Responses to ΟΑΣΘ, σεβασμός στον πελάτη

  1. Θα έλεγα ότι αποτελεί “πάγια πολιτική” του οργανισμού η ενημέρωση για διάφορα κατά αυτό τον τρόπο. Είναι κομμάτι της αισθητικής πιστευώ. Άντε μετά πες στα 15χρονα να μη βάφουν τις καρέκλες..
    Δυστυχώς εκεί στον οασθ φαίνεται ότι ζουν αρκετές δεκαετίες πίσω. Μα είναι δυνατόν? Μια απλή κόλλα Α4 ούτε καν εκτυπωμένη!

    Βέβαια ενδιαφέρον ίσως έχει και το πότε και από ποιον πάρθηκε η απόφαση για κατάργηση της στάσης, όπως και το πότε ενημερώθηκε ο οασθ..

  2. Τα ίδια έπαθα όταν περίμενα σαν μαλ… το 10 ΧΑΡΙΛΑΟΥ για κέντρο όταν έπαιζε ο ΑΡΗΣ. Όταν έφτασα στην αφετηρία και ρώτησα γιατί δεν τοποθετούν κάποια ενημερωτική πινακίδα, ο οδηγός βαριεστημένα μου είπε ότι “αυτά είναι δουλειές της Αστυνομίας” που κλείνουν τους δρόμους.

    Στην επιστροφή, την ίδια μέρα το 10 ΧΑΡΙΛΑΟΥ ακολούθησε διαφορετική πορεία από κέντρο προς Χαριλάου, ξεσηκώνοντας διαμαρτυρίες από τους επιβάτες.