Thessaloniki forward
Έτσι ονομάζεται η ψηφιακή πρόταση της ΝΔ για την τουριστική προβολή της πόλης. Το site http://www.thessalonikiforward.gr μας προτρέπει να κατεβάσουμε και να χρησιμοποιήσουμε την ψηφιακή υπογραφή για τα mail μας αλλά και το banner στο site μας. ταυτόχρονα εμφανίζεται με facebook page αλλά και blog (στο οποίο θα γίνει και το Livestreaming της παρουσίασης του site). Σύμφωνα με το blog :
Ποια εκδήλωση;
Βέβαια τα προβλήματα του παραπάνω εγχειρήματος είναι πολλαπλά. Η αντιπολιτευόμενη παράταξη στον Δήμο εμφανίζεται με ανταγωνιστική πολιτική με τις επίσημες κινήσεις του Δήμου που μόνο σύγχυση μπορούν να προκαλέσουν σε όσους ξένους θέλουν σοβαρά να δραστηριοποιηθούν στην τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης. Σε αυτή την πόλη ο καθένας έχει το σχέδιό του. Κανενός το σχέδιο δεν μπορεί να δουλέψει με αλλουνού. Ο καθένας τραβά τον δρόμο του…
Αλλά και η εκτέλεση του όλου προγράμματος είναι εξίσου προβληματική. Η σελίδα που παραπέμπει το banner που χρησιμοποιείται και σαν υπογραφή στα email δεν προσφέρει καμία πληροφορία για την πόλη. Η μόνη λειτουργικότητα της είναι να κατεβάσεις την ψηφιακή υπογραφή ή το banner αφού έχεις καταχωρήσει τα στοιχεία σου. Δεν δημιουργείς ταυτότητα για την πόλη με ένα banner.
Επίσης σε κανένα σημείο δεν φαίνεται ποιος είναι ο υπεύθυνος για την σελίδα, ποιος την διαχειρίζεται και ποιου είναι η ιδέα σε τελική ανάλυση. Το μόνο που κατάφερα να βρω είναι πως ο server που φιλοξενεί την σελίδα ανήκει σε μία εταιρία με έδρα το Hemel Hempstead της Μεγάλης Βρετανίας.
Ένας ξένος που δεν γνωρίζει τα μικροπολιτικά παιχνίδια της Ελλάδος μάλλον δεν θα έβρισκε όλα τα παραπάνω δείγμα σοβαρότητας.
Ένας κακόπιστος θα μπορούσε να πει πως αυτό είναι μια προσπάθεια από μεριά της ΝΔ να συγκεντρώσει προσωπικά στοιχεία για να μας βομβαρδίσει μετά με τα ανάλογα διαφημιστικά μηνύματα, ακριβώς όπως τα διαφορά ηλεκτρονικά μηνύματα που προτρέπουν τον κόσμο να συμπληρώσει τα στοιχεία του για να σωθούν τα σκαντζόχοιράκια στο Νότιο Βιετνάμ.
Βέβαια σύμφωνα με το Ξυράφι του Hanlon “ποτέ μην αποδίδεις στη μοχθηρία, αυτό που μπορεί να εξηγηθεί επαρκώς από την ανικανότητα” και δυστυχώς για ακόμη μια φορά οι τοπικοί μας άρχοντες καταφέρνουν να το επιβεβαιώσουν.
Η πόλη χρειάζεται συντονισμένες προσπάθειες για να βρει τον δρόμο της. Χρειάζεται σύνθεση και όχι αντιπαράθεση. Χρειάζεται σοβαρότητα και όχι ακόμη μια επίδειξη επαρχιωτισμού. Όλοι οι άρχοντες και οι επίδοξοι άρχοντες θα έπρεπε να το λάβουν αυτό υπ’ όψιν τους γιατί θα κριθούν από τις πράξεις τους και δυστυχώς για αυτούς την επόμενη φορά ο κόσμος δεν θα έχει καμιά διάθεση επίδειξης επιείκειας.
Η ιδέα δεν είναι κακή στην αρχική της σύλληψη. Μια πόλη μπορεί να είναι ένα Brand για να είναι όμως ένα brand θα πρέπει να έχει την ίδια εικόνα παντού. Online και offline. Το thessalonikiforward έρχεται να προωθήσει αυτό το brand με ένα banner και μια υπογραφή στο mail του καθενός. Στην ουσία ζητάει ο καθένας να προωθεί την πόλη με έναν ηλεκτρονικό τρόπο. Ποια πόλη όμως; Την πόλη που θέλει ο Μπουτάρης, την πόλη που θέλει ο Γκιουλέκας; Την πόλη της Μπιρμπίλη ή αυτή του Σαμαρά;
Έχουμε αποφασίσει σαν πολίτες αυτής της πόλης ποια είναι τα χαρακτηριστικά του brand μας; ποιο είναι το usp μας;
Μήπως έπρεπε πρώτα να συμφωνήσουμε σ’ αυτό και μετά να δούμε πως θα το προωθήσουμε, από κοινού και χωρίς τα κόμματα;
—–
Update: Για την πληρότητα του ρεπορτάζ επισυνάπτουμε και το video με την ομιλία του Στράτου Σιμόπουλου στην παρουσίαση του thessalonikiforward
Pingback: Thessaloniki rewind