Πορεία και έκτροπα
Βρέθηκα στην συγκέντρωση της Αγ. Σοφίας του ΣΥΡΙΖΑ. Στις 6 η ώρα ήταν 100 άτομα. Στις 6:30 ανεβήκαμε την Αγ. Σοφίας περίπου στους 300-400 και κατευθυνθήκαμε προς την Καμάρα όπου περίμεναν οι Ανεξάρτητες Κινήσεις.
Βρεθήκαμε, περάσαν μπροστά οι ΑΚ και ξεκινήσαμε κατά την Αγ. Σοφία. Μαζί μου ο Mave, Oneiros, Cristideli, Irqueen. Κοιτάζοντας πίσω υπολόγισα ότι εκείνη την στιγμή είμασταν γύρω στους 2000. Η κεφαλή ήταν μπροστά στα παλιά (;) γραφεία του ΚΚΕ ενώ το τέλος της ήταν στην ΠΠ Γερμανού με τον κόσμο σφιχτό και να έχει καταλάβει όλο το πλάτος του δρόμου.
Στα McDonalds της Αγ. Σοφίας σπάσανε τις λαμαρίνες/κεπέγκια και πετάξανε μια μολότωφ που δεν άναψε. Πήγα μπροστά στην κεφαλή και είδα την όλη ιστορία. Δίπλα μου 5-6 κουκουλοφόροι αρπάξανε σιδερόβεργες από τα έργα του μετρό και πέτρες. Δυο κάδοι παραδόθηκαν στην φωτιά και η Eurobank της Αγ. Σοφίας καταστράφηκε. Η Εμπορική την γλύτωσε γιατί ήταν φασκιωμένη με λαμαρίνες.
Στην Αγ. Σοφίας μας πέτυχε και μια ομάδα με ποδήλατα και το βήμα έγινε πιο γρήγορο ενώ οι κάδοι γίνονταν βορά στην φωτιά. Στην Τσιμισκή με Αγ. Σοφίας τέσσερις φλεγόμενοι κάδοι δημιουργούσαν ένα μικρό οδόφραγμα. Στην Τισμισκή το Zara και οι κάδοι στον Φωκά είχαν σειρά.
Στην Αριστοτέλους χάσαμε τον Όνειρο και την Cristideli μαι και δεν θελήσανε να περάσουν ότι περάσαμε χτες. Δίπλα από το ρολόϊ του Δήμου η φωτιά έτρωγε ένα τρίκυκλο του Δήμου και η πορεία συνέχισε στην Τσιμισκή καταστρέφοντας με μεγαλύτερο μένος.
Σειρά είχαν η Eurobank της Τσιμισκή, το Εμπορικό επιμελητήριο και η Benetton. Σπάζοντας την Benetton ένας κάφρος μπήκε και πήγε να βγάλει τα ρούχα έξω.
[argos]watch?v=Z_dQ1Vq5A5c[/argos]
Του την πέσανε οι του ΣΥΡΙΖΑ και τα πράγματα αγριέψανε οι 100 κουκουλοφόροι ανάμεσά μας άρχισαν αδιακρίτως να σπάνε τα πάντα.
Σπάσιμο Proton Bank, Goodys & Hondos στη Βενιζέλου και μολότωφ μέσα. Τα πράγματα δυσκολέψαν. βενιζέλου με Β. Ηρακλείου την κάναμε με τον Mave. Δεν πήγαινε άλλο.
Αυτό είναι το χρονικό μου.
Η άποψή μου;
Σάλτα και γαμηθείτε, ρε παπάρες.
Βρήκατε τις πλάτες του πλήθους να κάνετε την μαγκιά σας και να στηρίξετε το σύστημα που δήθεν πολεμάτε. Θρασίμια
Άει, στο διάολο μαλάκες.
Και τώρα πιο ήρεμα και τελείως νηφάλια, οι 100 μαλάκες που τα κάψανε δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους χιλιάδες που από τον καναπέ τους κάνανε κριτική. Ας είσασταν εκεί να μην τους αφήσετε. Κάποιοι το προσπαθήσανε.
Διόρθωση. Διαφέρανε. Από τους 100 κάποιοι ήταν έμμισθα όργανα των μπάτσων…
Άντε και την επόμενη φορά σε μαγλύτερο καναπέ…
Pingback: Τόση μαλακία μαζεμένη… « We are not alone
December 8, 2008 - 10:58 pm
Δεν έχεις ζωή ρε μαλακισμένο.
December 8, 2008 - 11:13 pm
Όχι ρε φίλε, εσύ δεν υπάρχεις.
December 8, 2008 - 11:33 pm
“Σάλτα και γαμηθείτε, ρε παπάρες”.
Μέσα είσαι…καπηλευτές συμπληρώνω εγώ…
December 9, 2008 - 12:14 am
Απογοήτευση. Τόσο οργανωμένο το όλο θέμα; τόσο οργανωμένο; να το ήξερα ότι η πρώτη πορεία της ζωής μου, στα 31 μου κλεισμένα, θα ήταν τόσο προμελετημένη, θα πήγαινα το πρωί με τα 12χρονα του σχολείου που κλείσαν τον δρόμο στο πατρικό μου ως ένδειξη διαμαρτυρίας… και θα μιλούσα για τον Ρουβά και τις τυρόπιτες στο κυλικείο. Πιο ειλικρινής αντίδραση θα ήταν αυτή…
100 μαλάκες.. και πολλούς λες. Εμείς είμασταν 2000 και εκείνοι ήταν… βία 20. Εγώ που έφτασα μέχρι την Αντιγονιδών [όλως τυχαίως ανέβηκε η πορεία από εκεί] συμφωνώ: σάλτα και γαμηθείτε. Στις πλάτες των δύο χιλιάδων. Αλλά ποιός μιλάει για εμάς τους 2000 που ξυλιάσαμε στο κρύο και ούτε ένας πολικός αρκούδος πουθενά; κανείς. Όλη η πόλη λέει για το Ζάρα που κάηκε. Πού ήταν οι κάμερες όταν περνούσαμε εμείς μπροστά;;; πουθενά! Στο τέλος; να δείξουν τα καμμένα; που από πριν ξέρανε ότι θα καούν; έλεος…
Θανξ Άργος, Mave και Όνειρε. Ραντεβού στην γιαφκά στο μέλλον. Και μόνο στην γιάφκα. Δεν πάω πουθενά αλλού.
December 9, 2008 - 1:06 am
Ένα “σάλτα και γαμηθείτε” κι από μένα. Αν δεν έχουμε ζωή, είναι γιατί εσείς και τα συνεταιράκια σας στο Μαξίμου και τη Βουλή μας την κλέβετε. Όμως δε μπορείς να κοροιδεύεις τους πάντες για πάντα…
December 9, 2008 - 1:14 am
Επίσης κι απ’ τον -πραγματικό αντιεξουσιαστή- Inlovewithlife:
Άντε γαμηθείτε 200 κωλόπαιδα της νύχτας της 8/12. Κάνατε ένα δώρο σε αυτό που υποτίθεται ότι δε γουστάρετε. Σας πιάσανε κώτσο ΗΛΙΘΙΟΙΟΙΟΙΟΟΙΟΙΟΙΟΙΟΙ. Βγάλατε μάγκες τους μπάτσους. Τόσες χιλιάδες ανθρώπων που βγήκαν στους δρόμους στην Ελλάδα και το εξωτερικό τώρα λουφάζουν από τα αίσχη σας και σκέφτονται μήπως έκαναν μαλακία που για πρώτη φορά εκφράστηκαν αυθόρμητα ενάντια σε κάθε εξουσία. Θλίψη και πάλι θλίψη.
December 9, 2008 - 2:23 am
Σωστά όλα αυτά, αλλά 200 άτομα “ξέδωσαν” και αισθάνθηκαν για μια νύχτα βασιλιάδες στην καμμένη πόλη. Δεν χωρά καμιά ιδεολογία εκεί ούτε χρειάζεται ερμηνεία αυτή η ενστικτώδης δράση. Μου θυμίζει πιτσιρικάς όταν ήμουν, συνομηλίκους μου που σκοτώναν γάτες γιατί μπορούσαν να το κάνουν. Είναι το ίδιο.
Τώρα γιατί ιδεολόγοι και μη πορεύτηκαν μαζί, πολύ σωστά: για να κρυφτούν αυτοί οι 200…
Εγώ δεν ήμουν στο κέντρο γιατί δεν ξέρω αν θα μπορούσα να προστατεύσω τον εαυτό μου σε όλο αυτό το πανηγύρι, Και ΕΧΩ το δικαίωμα να ασκώ κριτική, Και ας λέει ο καθένας ό,τι του κατέβει στο κεφάλι…
December 9, 2008 - 2:39 am
Αφού έλειπαν οι μπάτσοι, ανέλαβαν άλλοι να τρομοκρατήσουν τους 2000+ διαδηλωτές.
Ναι συμφωνώ, δεν διαφέρουν σε τίποτα. Με μισθό ή χωρίς, από τον καναπέ ή με μια βαριοπούλα, όλοι ίδιοι μου φαίνονται και ντρέπομαι, που κάποιοι τους αποκαλούν αναρχικούς. Είναι μεγάλη προσβολή, για την πραγματική έννοια της αναρχίας.
December 9, 2008 - 3:03 pm
“σάλτα και γαμηθείτε” ρε!
Υποτίθεται ότι κατέβηκαν μπλοκ οργανωμένα και με περιφρούρηση. Τι ακριβώς έκαναν για να μην γίνουν καταστροφές και καπελωθεί μια δίκαιη διαμαρτυρία από καταστροφές και λεηλασίες;
Τι έκαναν τα 2000 άτομα για να μην καταστρέψουν την διαμαρτυρία τους οι 100 μαλάκες; Πράγματι, άλλη φορά να καθίσετε στον καναπέ σας.
December 9, 2008 - 6:18 pm
Η μισή πορεία ήταν κόσμος που δεν είχε ξανακατέβει ή έιχε μικρή εμπειρία με τέτοιου είδους θέματα. Υποθέτω οτι δεν ήσουν εκεί γι να δείς τα φοβισμένα βλέμματα των ειρηνικών διαδηλωτών. Επιπλέον, διάφοροι από το μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ άτομα των 50 και άνω σταμάτησαν 2 φορές τους τύπους με τις κουκούλες… αλλά δεν ήταν αρκετό…
December 9, 2008 - 11:07 pm
Αν θέλατε να ξανακατέβει ο κόσμος που βρισκόταν πρώτη φορά σε πορεία, έπρεπε να τα είχατε προβλέψει και να ήσαστε αποφασισμένοι. Το να “σταματήσουν” απλώς κάποιους, δηλαδή απλά να τους αφήσουν να συνεχίσουν λίγο ποιο πέρα δεν ήταν αρκετό φιλαράκι. Προφανώς τα λόγια δεν είναι αρκετά για κάποιον που έχει μόνο την καταστροφή και τα λάφυρα στο μυαλό του. Προφανώς δεν είναι αρκετό να λέτε φτάνει όταν η πορεία ευχαρίστως θα τους έκρυβε μόλις και αν πλησίαζε η αστυνομία. Η ανικανότητα να οργανώσετε μια διαμαρτυρία και να ξεφύγετε από τις αγκυλώσεις σας κατέστρεψε την μισή πόλη. Ποιος θα σταματήσει το κοινό κλεφτρόνι αν δεν το κάνετε εσείς και αν δεν το κάνει η αστυνομία;
December 9, 2008 - 11:20 pm
Όσο για το τι είδα, ήμουν αρκετά κοντά για να δω ομάδες να οργανώνονται και να ανοίγουν μαγαζιά και να βγαίνουν με ακριβά κινητά και δυο-τρία μπουφάν ο καθένας. Ούτε μπάτσοι υπήρχαν τριγύρω, αλλά ούτε και εσείς για να τα προστατέψετε. Δεν είναι δική σας δουλειά ε; Ναι, είναι δουλειά των μπάτσων που κατά την γνώμη σας πρέπει να τους παρακαλούν να μπουν στην κλούβα και αν αρνούνται να τους αφήνουν.
“Σάλτα και γαμηθείτε, ρε παπάρες”
Την επόμενη φορά να προστατέψετε την πόλη εσείς οι ίδιοι.
December 10, 2008 - 2:22 am
Κάτι δεν έχεις καταλάβει φίλε α
εμείς δεν κατεβήκαμε σαν μπλοκ. κατεβήκαμε 5 φίλοι σε μια πορεία. Ούτε ΚΚΕ είμαστε για να έχουμε περιφρούρηση ούτε μπάτσοι για να πλακωθούμε με οποιονδήποτε.
Εσύ ποιοί “ακριβώς είσαι”; Θέλω να πω είσαι από αυτούς που σπάγανε και κάνανε πλιάτσικο; Είσαι από αυτούς που κατεβήκανε οργανωμένα και δεν καταφέρανε να περιφρουρήσουνε το μπλοκ τους;
Όταν κατεβαίνω να διαδηλώσω δεν είναι απαραίτητο να είμαι κομμάτι ενός μηχανισμού. Μπορεί να θέλω απλά να διαδηλώσω, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είμαι κομμάτι κανενός.
Ποιές είναι οι αγκυλώσεις αν όχι το οι απόψεις ότι στις πορείες κατεβαίνουν όσοι τα σπάνε και οι κομματικοί;
December 10, 2008 - 2:34 am
@αργος: με πρόλαβες…
@α : ήσουν αρκετά κοντά για να δείς, αλλά όχι για να κάνεις κάτι για αυτό ? δεν θα βγούμε και κατηγορούμενοι και απο πάνω…
άντε αρκετά τα ανεχτήκαμε τα troll…
December 10, 2008 - 10:36 am
@α. Πώς ακριβώς σταματάει κανείς την βία χωρίς βία; μην ξεχνάς, αν παρακολουθείς πορείες από τον καναπέ σου, πόσες φορές προσπάθησαν οι πορείες να αντιμετωπίσουν τέτοιους τυπάδες και τελικά προς τον κόσμο βγήκε ότι αν πας σε πορεία δεν κινδυνεύεις να την φας μόνο από αυτούς, αλλά και από τους ίδιους τους “συμ-πορειυόμενους”… για κάνε κι εσύ την πρότασή σου. Πώς ακριβώς τους σταματάς; Εκτός και αν πιστεύεις ότι ο ρόλος μίας φιλειρηνικής πορείας είναι να περιφρουρεί την πόλη; ήταν πάντα η εντύπωση μου ότι για τέτοιου είδους εργασίες πληρώναμε την αστυνομία. To protect and to serve, φίλε.
@argos. Thank you.
December 11, 2008 - 12:02 pm
krima,
krima pu to gegonos oti eiste gyrw sta trianta kai ta vgazete pera me dyo k treis duleies, pu oi filoi sas einai apolymenoi, pu oi goneis sas synexizoun na duleyun meta ta 60 i fygane apo to agxos prowra den sas gemizei me orgi kai to mono pu sas noiazei einai na eiste politically correct. De lew krima kai gia to periptero, to paputsadiko kai o,ti allo piran svarna alla ayto pu me lypei pragmatika einai o eynuxismos ths koinwnias. Mas megalwsan me to fovo ba8eia rizwmeno sta splaxna kai ayto plirwnun/plirwnume kai to plirwnume oloi giati den kaname/te tpt toso kairo kai o fovos egine aidia ki orgi kai 3erastike sta pezodromia apo kosmo pu pote den prolave kai den tu ma8ane na skeftetai syllogika.
Makari na eisastan edw sto volo pu kataferame na eleg3ume kai na stoxeysume tin orgi tu kosmu. 16 trapezes kai mia kammeni tenta apo ena furno. Gia na mantepsume ti deixnan ta topika? Nai, tin tenta. Ayto to paixnidi paizete alla eleos oxi kai na mas lete kai malakes epeidi den eimaste politically correct.
December 11, 2008 - 3:29 pm
Φίλε μου alxarch
Δεν είμαι γύρω στα 30, είμαι 44 και δεν τα βγάζω πέρα με 2 και 3 δουλειές και οι γονείς μου καταφέρανε να βγουν στην σύνταξη, κάτι που δεν θα γίνει με μένα και οργή έχω και δεν θέλω να είμαι politically correct.
προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το να κάψεις 116 τράπεζες 216 μαγαζιά πολυεθνικών και οτιδήποτε άλλο. Έχω πρόβλημα όταν κάνεις πλιάτσικο
Αν καις τα μαγαζιά από ιδεολογία, ακόμα και αν δεν συμφωνώ μπορεί ίσως και να το καταλάβω. Όταν τα καις για να κάνεις πλιάτσικο όχι δεν συμφωνώ, δεν σε καταλαβαίνω.
Το είδα εγώ το είδαν και άλλοι μαζί μου. Σπάσανε την Vodaphone στην Εγνατία και μπήκαν για πλιάτσικο. Από την διπλανή κατάληψη της Θεατρικής Σχολής έν απαλληκάρι, μέσα από την μικροφωνική φώναξε :
“Συγχαρητήρια σύντροφοι, ο καπιταλισμός τρέμει με το πλιάτσικο που κάνετε” κάποιοι συμμαζευτήκανε. Ήταν politically correct αυτός που τους έκραξε;
Ήταν πολύ έξυπνο να αλλάξουν στόχους και συμπεριφορά ενώ ξέρουν ότι τα μέσα, τα οποία θέλεις δεν θέλεις είναι κυρίαρχα, θα δείχνανε αυτό που τους βόλευε;
Προχτες στην απεργία της ΓΣΕΕ & ΑΔΕΔΥ φίλη δημοσιογράφος, πολιτικοποιημένη και με αγώνες στην πλάτη της, πλησίασε ένα 13χρονο που ήταν από τους “κουκουλοφόρους” της πορείας και του είπε : “έχω παιδί στην ηλικία σου και όμως είμαι εδώ, μη με διώχνεις. Βγάλε την κουκούλα σου και έλα”
Και έχει περάσει και αυτή από ανεργία αλλά δεν έκατσε να φιλήσει κατουρημένες ποδιές.
Συγνώμη αν δεν μπορώ να δικαιολογήσω το πλιάτσικο, αλλά στο δικό μου το βιβλίο αυτές η συμπεριφορές δεν οδηγούν σε επανάσταση αλλά σε στήριξη του συστήματος. Αυτή την στιγμή είτε σ’ αρέσει είτε όχι η συγκεκριμένη συμπεριφορά (η ανεξέλεγκτη καταστροφή και το πλιάτσικο) εμφανίσαν όλους, μαζί και εμένα, τους συμμετέχοντες στην πορεία σαν κοινού κλέφτες. Εγώ πάντως δεν ήθελα να δώσω τέτοιο μήνυμα με την συμμετοχή μου και είμαι σίγουρος ότι ούτε εσύ ήθελες.
December 11, 2008 - 3:45 pm
@alxarch :
Άντε πάλι να μιλήσουμε για την ταμπακιέρα… ναι μας παίρνει μπάλα όλους η γενίκευση όπου και αν συμβαινει. Δεν μπορεί επειδή στον Βόλο η κατάσταση ήταν στοχευμένη, στη θεσσαλονίκη να πρέπει να ανεχτούμε την φάση να σπάζονται τα πάντα γύρω μας την ώρα που βρισκόμαστε σε πορεία διαμαρτυρίας. Τρομοκρατία είναι και οι κινήσεις των μπάτσων να ρίχνουν pepper spray με τη φυσούνα σε διαδηλωτές και πολίτες που δεν έχουν κάνει τίποτε, Τρομοκρατία είναι και οι κινήσεις όσων φορούν κουκούλα, είτε είναι μπάτσοι είτε σε διατεταγμένη υπηρεσία είτε είναι “αναρχικοί” με η χωρίς εισαγωγικά. Στη θεσσαλονίκη ο κόσμος δεν είχε κανένα πρόβλημα όσο έσπαγαν την eurobank και την εμπορική. Άσε που στο τέλος οι περισσότεροι από τους κουκουλοφόρους στην πορεία της Δευτέρας δεν ήξεραν και καλά τη δουλειά τους : πετούσαν πέτρες και ξύλα σε τζαμαρίες ανωγείων και ημιορόφων στην τσιμισκή οι οποίες επέστρεφαν δια ανακλάσης στο πλήθος στη μέση του δρόμου…
Όσο για το κατα πόσο κάνουν οι διάφοροι 30αριδες κινήσεις για να αλλάξει ο κόσμος αυτό το αφήνω ως άσκηση στον αναγνώστη… υποθέτω ότι γράφουμε εδώ γστο thess γιατί δεν έχουμε καφενείο δίπλα στο σπίτι μας! Αλλά ξέχασα, το να είσαι απλά στην πορεία χωρίς να σπας τράπεζες είναι politically correct. 🙂
December 11, 2008 - 4:40 pm
@Irqueen: Αντιλήφθηκες αυτό που δεν αντιλήφθηκαν ο Mave και οι υπόλοιποι. Αυτό ακριβώς λέω, η αστυνομία πρέπει να τους σταματήσει, αλλά πως μπορεί να το κάνει όταν η ίδια η διαδήλωση θα τους κρύψει μέσα της, πως μπορεί να το κάνει όταν η αστυνομία σέρνει κάποιον που πριν λίγα δευτερόλεπτα πετούσε πέτρες και έσπαγε τζαμαρίες, όλοι αυτοί φωνάζουν για “αστυνομική βία” ξεχνώντας την βία του κουκουλοφόρου;
Όσο για τα φαιδρά κάποιων που δεν έχουν πρόβλημα με αυτούς που σπάνε μόνο τράπεζες, συγνώμη αλλά εγώ δεν θέλω να καταστρέφεται τίποτε. Είμαι “καθεστωτικός”; Λυπάμαι κύριοι, αν σήμερα επιλέγετε τι είδος κτιρίου θα καταστραφεί, αύριο θα επιλέγετε τι είδος ανθρώπων θα πεθάνει.
@Argos: Συγνώμη φίλε, αλλά εσύ είπες ότι πήγατε στην πορεία του ΣΥΡΙΖΑ και όχι σε μια οποιαδήποτε πορεία ή μπλοκ κατέβηκε. Έστω λοιπόν, η κατηγορία πηγαίνει στους οργανωμένους. Μια που ήσουν εκεί γύρω μην μου πεις τώρα ότι η ομάδα περιφρούρησης του ΣΥΡΙΖΑ δεν έκλεινε τους δρόμους με φλεγόμενους κάδους, και μην μου πεις ότι αυτό δεν διευκόλυνε όσους τα έσπαγαν και μην μου πεις ότι οι κάδοι δεν ανήκουν στον λαό αλλά σε πολυεθνική. Οποιοσδήποτε μπορεί να επιλέξει ποιόν θα έχει δίπλα του, τα ΜΑΤ ή τους βάνδαλους. Η συγκεκριμένη πορεία επέλεξε τους δεύτερους.
Και μια που ρώτησες, έστω και χωρίς να ξέρω για σένα, ήμουν κοντά στην πορεία αλλά όχι μέσα της, όχι δεν τα σπάω, όχι δεν κάνω πλιάτσικο, όχι δεν είμαι αστυνομικός.
Αναρωτιέμαι αν σήμερα μέσα από αυτό το όργιο αναρχίας κλαίγαμε έναν αστυνομικό, έναν μαγαζάτορα, έναν μαθητή ή έναν αναρχικό (που ήταν πολύ εύκολο να συμβεί) αν θα διατηρούσαν όλοι τις ίδιες απόψεις.
December 11, 2008 - 6:00 pm
@ α
Πήγα στην πορεία του ΣΥΡΙΖΑ διαλέγοντας α) όχι τους σκληροπυρηνικούς της Καμάρας και β) όχι τους τελείως “κλειστούς” της Αριστοτέλους.
Δεν σου είπα ποτέ ότι οι του ΣΥΡΙΖΑ περιφρουσούσαν οτιδήποτε, αν ξαναδιαβάσεις μίλησα και έδειξα με βίντεο, συγκεκριμένο γεγονός, προσπάθεια αποτροπής πλιάτσικου και τίποτα άλλο. Αυτό που ισχυρίζεσαι δεν μπορώ ούτε να το δια ψεύσω αλλά ούτε και να το επιβεβαιώσω, αν και στην κεφαλή τςη πορείας δεν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ. Τους κάδους τους έβρισκα αναμμένους όταν περνούσα.
Και ναι έχεις δίκιο, οι κάδοι ανήκουν στον λαό, από ότι θυμάμαι και αυτοί που διαδηλώνανε, ακόμα και οι βάνδαλοι είναι λαός, ακόμα και αν δεν μας αρέσει.
Σε ρώτησα γιατί ζητάς σε κάθε σχόλιο να κάνω κάτι διαφορετικό από αυτό που έκανα, την στιγμή που όπως λες ήσουν και εσύ στην ίδια πορεία, αλλά απ’ έξω (;) και δεν έκανες τίποτα.
Περιμένεις να ζητήσω περισσότερη αστυνομία αλλά αποκλείεται φίλε μου. Το τεχνητό δίλλημα “ή σκοτώνω δεκαπεντάχρονα ή τα κάνουν γης μαδιάμ οι βάνδαλοι” δεν το δέχομαι. Δεν υπάρχουν 2 άκρα. Η μη επέμβαση της Αστυνομίας ήταν για αυτό ακριβώς τον λόγο. Εγώ συγκεκριμένα, όπως δεν δίνω άλλοθι σε αυτούς που κάνανε πλιάτσικο, δεν θα δώσω άλλοθι σε κανένα μπάτσο.
Στο protect & serve της IRQUEEN δεν υπάχει πουθενά η έννοια του χωροφύλακα του 60.
Όσο για το τι θα γινόταν “…μέσα στο όργιο αναρχίας,… αν σκοτωνόταν ένας μαθητής ή αναρχικός” αυτό δεν ζούμε τώρα; Μέσα σε ένα όργιο αναρχίας με Βατοπαίδι, offshore, Vodafone, Siemens, πακιστανούς και δεν ξέρω τι άλλο, σκοτώθηκε ένας μαθητής, ή αυτό δεν μετράει;
December 11, 2008 - 6:00 pm
Το χειρότερο που συνέβει στην κοινωνία μας από αυτή την ιστορία, είναι ότι έβαλε την ειρήνη και την νομιμότητα σε όρους, παραμυθιάζοντας τον κόσμο ότι ορισμένες συμπεριφορές είναι αποδεκτές υπό όρους.
Είναι αποδεκτό να καις τράπεζες, καταστήματα μεγάλων εταιριών και περιπολικά, αλλά όχι μικρά καταστήματα.
Είναι αποδεκτό να πετάς πέτρες στους αστυνομικούς αλλά όχι στους δημοσιογράφους.
Είναι αποδεκτό να καις ένα μαγαζί, αλλά όχι να το κλέβεις.
Μπράβο κοινωνία!
Μια διαμαρτυρία ενάντια στην βία των αστυνομικών όπου η βία ήταν ανεκτή.
December 11, 2008 - 6:10 pm
@α
Δεν υπάρχει ανεκτή βία αλλά η βία και η αδικία οδηγούν δυστυχώς σε περισσότερη βία και αδικία.
Δεν θα κάψω ίσως ποτέ τίποτα αλλά δεν μπορώ να μην κατανοήσω και ας διαφωνώ αυτόν που θα το κάνει. Ίσως υπο συγκεκριμμένες συνθήκες να το έκανα και εγώ, ίσως και εσύ, ίσως πάλι όχι. Δεν είμαστε όμως όλοι εγώ και εσύ. Το κράτος οφείλει να είναι κράτος δικαίου, όταν ξεφεύγει αυτό, ακολουθούνε και οι υπόλοιποι
Όσο για την μια βια στους δημοσιογράφους, άστο καλύτερα. Δεν παίζει
Ως τώρα είδα τις αντιρρήσεις σου. Οι θέσεις σου που είναι;
Δολοφονήσανε ένα 15χρονο παιδί, τι κάνεις;
Λες δεν πειράζει, δεν ήταν το δικό μου, εγώ ειρηνικός άνθρωπος και κοιτάω την δουλειά μου και το μαγαζάκι μου;
Πιθανότατα. Φυσικά δεν είναι κακό. Όταν όμως καταπίνοντας το ένα πίσω από το άλλο δεν έχεις χώρο και για το επόμενο, θα σκάσεις και κάπως θα αντιδράσεις. Τότε ίσως να μπορέσεις να καταλάβεις αυτό που εσύ και εγώ δεν καταλαβαίνουμε τώρα. Ίσως πάλι όχι
December 11, 2008 - 7:55 pm
@mave: politically correct enow ti stasi tu “katadikazw ti bia apo opu ki an proerxetai” klp. Ayto itan to klima pu apokomisa apo tis sizitiseis.
@admin: Oso gia to pliatsiko kai tin “amayrwsi” tu diadilwti apo tus kukuloforus kai aytus pu kanun pliatsiko exw na pw to e3is: Den perimenw apo kanena mh amfidromo MME na einai antikeimeniko. 8a dei3ei ayto pu 8elei na anadei3ei kai an den yparxei 8a strevlwsei tin eidisi i 8a tin 8apsei. Pote eides kanali na anaferetai se ergatika atyximata, eirinikes poreies, ka8imerini astynomiki via? Den afinw sta mme na ftia3un tin eikona mu pros ta e3w, tin ftiaxnw monos mu (TM) me tin kuventa pu 8a piasw ston psilikatzh, thn paremvasi sti laiki agora kai to pigadaki stus diadromus tis sxolis mu i tis duleias mu. Nai paizw to paixnidi twn mme alla utws i allws ayta paizun mpala mona tus den perimenan emena na katevasw ti vitrina ute tus allodapus kai ta xuligkania na pliatsikologisun. Gia ayto kai anefera kai to paradeigma tu volou me to furno. To epomeno post (Shock Doctrine, to video einai diko mu) e3igei poly kala ayto pu 8elw na pw alla o mave ekane ena la8os IMHO, to klima tu fovu fytrwnei se ka8e ypostroma edafus, kai den exei anagki apo ton kukuloforo.
December 11, 2008 - 8:00 pm
Εδώ διαφωνούμε Άργος. Όταν λες ότι είναι “κατανοητό” είναι ισοδύναμο με το “δικαιολογημένο”. Βεβαίως την ίδια θέση είχαν και τα κανάλια, και στην ουσία αυτά παπαγαλίζετε, ότι δήθεν οι ταραχές είχαν σχέση με τον θάνατο του παιδιού και ότι οι βάνδαλοι είναι απλώς “αγανακτισμένοι πολίτες” που πρώτη φορά πετούν μολότοφ.
Η θέση μου είναι ότι ο θάνατος του παιδιού δεν έχει σχέση με τους εμπρησμούς και τα σπασίματα και τις λεηλασίες. Αυτά γίνονταν και πολύ πριν. Σαφέστατα θέλουμε ένα κράτος δικαίου, και αυτό δεν εφαρμόζεται ούτε με τις καταστροφές, ούτε με το να κάνει τον μαλάκα ο κάθε αστυνομικός που θα τύχει να τον βρίσουν και να του πετάξουν πέτρες. Πως θα με προστατέψει εμένα ο αστυνομικός όταν θεωρείται λογική αντίδραση να υποχωρεί σε οποιονδήποτε τσαμπουκά; Όχι, φυσικά και δεν πρέπει να σκοτώνει, αλλά θα έπρεπε να είναι αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή θα γίνει μια στραβή. Τα παιδιά έμαθαν ότι στα Εξάρχεια μπορούν να κάνουν τα πάντα. Οι αστυνομικοί έμαθαν ότι πρέπει να ανέχονται οτιδήποτε. Κάποια στιγμή κάποιος θα στράβωνε. Θα μπορούσε να είναι και αστυνομικός ο νεκρός.
Επαναλαμβάνω, “κατανοώντας” και δικαιολογώντας ωθήσατε τα κανάλια και εσείς τους μαθητές να θεωρούν φυσιολογικό το να πετούν πέτρες σε αστυνομικούς και να καταστρέφουν. Επίσης έμαθαν ότι αυτό είναι ατιμώρητο. Όπως έμαθαν και οι αστυνομικοί ότι δεν υπάρχει λόγος να προστατέψουν τις περιουσίες, το φυσιολογικό είναι κάνουν πίσω. Σκατά στα μούτρα μας…
December 11, 2008 - 8:20 pm
@α : Απο υψηλή θεωρία πάμε καλά βλέπω. εγώ ένα πράγμα δεν κατάλαβα… γιατί φταίμε εμείς που επιλέγει ο καθένας να κατεβάσει μια βιτρίνα? η να πετάξει μολότωφ? εμείς αφήσαμε τους μαθητές να πετάνε πέτρες ? από που και εως που ? και εσύ πως το ξέρεις οτι ήταν μαθητές τα τυπάκια στην πορεία της δευτέρας?
@alxarch : Αυτό πο ήθελα να πω με το επόμενο post και με το shock doctrine, είναι ότι ναι ο Φόβος φυλάει τα έρ(η)μα, έτσι και αλλιώς, και οτι δεν πρέπει να αφήσουμε κανένα,όποιος και αν είναι αυτός, “μπάτσος” η “κουκουλοφόρος” (και εδώ η κατηγοριοποίηση είναι συμβολική) να μας φοβίζει. Αλλά όλοι μένουν στο τοι στοχεύω τους κουκουλοφόρους και το κλίμα τρομοκρατίας που υποτίθεται οτι φτιάχνουν. Αλλα την τρομοκρατία την φτιάχνουν μέσα στο μυαλό τους όλοι όσοι δεν σκέφτονται και πιστεύουν την Τηλεόραση με τον ένα η τον άλλο τρόπο..
December 11, 2008 - 9:37 pm
κάτι μυρίζει εδώ…
December 12, 2008 - 11:10 am
@Dark Angel, “κάτι μυρίζει εδώ…”
Σαφέστατα.
Και για να το κάνω λιανά: ούτε στον υποστηρικτή του νόμου & της τάξης θα απολογηθώ που δεν έκανα προσωπική περιφρούρηση σε μιά πορεία που “ξέφυγε απ’ τον έλεγχο” τη στιγμή που οι μπάτσοι παίζαν το επικοινωνιακό παιχνίδι τους φροντίζοντας να ταμπουρώσουν το Διοικητήριο μόνο και ν’ αφήσουν την πόλη έρμαιο, αποτρέποντας ταυτόχρονα τους πυροσβέστες να αντιδράσουν έγκαιρα στις φωτιές (ή μήπως όλα αυτά ήταν συνδεδεμένα εξ’ αρχής;), αλλά ούτε και στον ..τιμωρό του political correctness, επειδή δεν αποδέχομαι την τυφλή (;) καταστροφή που χτύπησε το κέντρο της πόλης το βράδι της Δευτέρας (σε αντιδιαστολή με τη στοχευμένη και περιορισμένη του Σαββάτου).
Δεν δέχομαι να μ’ εγκαλεί κανείς επειδή, ως πολίτης συμμετέχω σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, χωρίς να βιαιοπραγώ ο ίδιος, αλλά και χωρίς να λειτουργώ “αστυνομικά” απέναντι σε άλλους που το κάνουν.
Επειδή όμως, όπως λέει κι ο Κοροβέσης, την ψωλή & την υπογραφή προσέχουμε που τη βάζουμε, κι επειδή η συμμετοχή σε διαδηλώσεις είναι ενός είδους υπογραφή, απλά δεν πρόκειται να συμμετάσχω ξανά σε πορείες που βλέπω εξ’ αρχής ότι δεν έχουν περιφρούρηση και, είτε γίνονται hijacked από προβοκάτορες, είτε καταλήγουν να λειτουργούν σα μανιασμένος όχλος (το αποτέλεσμα είναι πρακτικά το ίδιο).
Απ’ την άλλη, αν δεν συμμετάσχεις δε μπορείς όχι μόνο να ελέγξεις (εκτός απ’ την περιφρούρηση και την έκφραση), αλλά ούτε να παρατηρήσεις. Ζόρικο διλημμα, στο οποίο δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις’ ή μάλλον υπάρχουν αλλά είναι ύπουλες, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το γενικότερο πρόβλημα της βίας, όπως ξέρουν καλά οι κάτοικοι της Ramallah, της Βαγδάτης, του Rio, του South Central LA και του Belfast.
Όπως είπε κι ο Argos, η αποθέωση της βίας ξεκινάει από το κράτος. Η μάχη του Los Angeles είχε βαθύτερες γενεσιουργές αιτίες, αλλά ήταν η εμβληματική βία του LAPD -κράτος εν κράτει τότε, όπως συμβαίνει σήμερα και με κάποια σώματα της ΕΛΑΣ- που την έκανε δυνατή και την πυροδότησε. Το συμπέρασμα είναι απλό: όταν η ΕΛΑΣ μετατρέπεται σε LAPD, θα πρέπει να περιμένει μάχες του LA. Ίσως κι αυτό να είναι το επιδιωκόμενο από κάποιους, που στέλνουν πορωμένους Tackleberry με κουμπούρες να κάνουν μαγκιές στα Εξάρχεια, εν μέσει της δριμείας οικονομικής κρίσης και της θύελλας σκανδάλων που έχουν ωθήσει τον κόσμο στο απροχώρητο.
December 18, 2008 - 3:24 am
~~ Irqueen, ρωτάς: «Πώς ακριβώς σταματάει κανείς την βία χωρίς βία;» και απαντώ ότι ο Γκάντι το πέτυχε αυτό!
Ενας και μοναδικός τρόπος υπάρχει: να κάτσει να τις φάει. Αν θες πιο λιανά, να είναι άοπλος ώστε να μη προκαλεί. Οταν ξέρει καλά ο τραμπούκος ότι θα πέσει πάνω του η γενική κατακραυγή επειδή επιτέθηκε σε άοπλο, μάλλον δεν θα τολμήσει να ασκήσει βία -νομίζω.
Αυτή η βία που ασκούν οι “κουκουλοφόροι” νομίζω ότι υπάρχει επειδή υπάρχει απέναντι οπλισμένη αστυνομία και επειδή έχουν την εντύπωση πως κάποιοι επιδοκιμάζουν τη βία τους. Και υπάρχουν πράγματι κάποιοι που την επιδοκιμάζουν, όσοι έχουν φτάσει στο αμήν και θα θέλαν πολύ “να τα σπάσουν”. Οπως ακριβώς ένα θηρίο κλεισμένο στο κλουβί που μάχεται τα σίδερα.
..αυτό συμβαίνει όταν η κοινωνία μοιάζει με φυλακή..
Κάτι δικό μου: βρέθηκα σε ειρηνική -καθιστική- διαμαρτυρία, βράδυ, Σύνταγμα, με δυο μικρά παιδιά. Περνάγαμε από εκεί και καθήσαμε κι εμείς. Πέρασε κι ο υπουργός και είπε “τι καλά, έτσι να κάνετε, αυτή είναι μια καλή διαμαρτυρία” κι έφυγε. Λίγο αργότερα, πάνω που σηκωθήκαμε να φύγουμε, όρμηξαν με τα γκλοπμς και τα δακρυγόνα. Φύγαμε άρον άρον. Τα παιδιά κλαίγαν. Φτηνά τη γλιτώσαμε. Η τιβι δεν έδειξε τπτ. Κάπου είδα/άκουσα κάποιον να λέει ότι με αυτά “ξεφτιλίστηκε η χώρα διεθνώς και δεν πρέπει να προβάλλονται γιατί θα χάσουμε τουρίστες” -κάπως έτσι.
ΑΜΑΝ και ΟΥΦΦΦ
December 18, 2008 - 3:27 am
Μικρή διευκρίνιση, περί άοπλης αστυνομίας: Το να εμπνέεις σεβασμό είναι το ισχυρότερο όπλο. Οπως π.χ. συμβαίνει στον Καναδά.
Επίσης, αναρωτιέμαι ποια είναι η πραγματική αιτία της πρόκλησης.