Διαγωγή κοσμιοτάτη

Καταχωρήθηκε από kirki

Μόνο κακόβουλοι και αμόρφωτοι άνθρωποι για τους οποίους η ζωηρότητα , ο αυθορμητισμός των παιδιών, η απροθυμία να γίνεις ρουφιάνος, θα ισχυρισθούν ότι ο εξαναγκασμός και η τιμωρία είναι απαραίτητα για την ανατροφή ενός παιδιού.
Δεν νομίζετε κ. Κουτσίκου με τα γαντάκια και όλοι οι προηγούμενοι και οι επόμενοι υπουργοί ότι πρέπει να αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου και του σωφρονιστικού στα σχολεία και ότι πρέπει κάποτε να ασχοληθείτε σοβαρά με αυτό;

Ο 15χρονος μαθητής που αυτοκτόνησε, πήρε 3μερη αποβολή ( δηλαδή δε θα είχε την ευκαιρία να απολαμβάνει της γνώσης που θα του προσέφεραν αυτοί οι λαμπροί εκπαιδευτικοί ) επειδή δεν υπέδειξε στον καθηγητή ποιος πέταξε καρέκλα εναντίον του.(Δεν αποδίδω ευθύνες γι? αυτό καθαυτό το γεγονός στους καθηγητές. Ένοχοι είμαστε όλοι μας που αποδεχόμαστε τέτοιες πρακτικές)

Δασκάλα έδειρε μαθητή επειδή δεν της άρεσε το πρωταπριλιάτικο αστείο.

Δασκάλα απέβαλε μαθητή 1ης Δημοτικού παρακαλώ, για μια ώρα από το μάθημα. Το παιδάκι καθόταν στην αυλή μόνο του και η πόρτα της αυλής ξεκλείδωτη.

Θα αγνοήσω τους υπουργούς και θα απευθυνθώ στους δασκάλους, γιατί σε τελική ανάλυση είναι η μόνη μας ελπίδα.
Κατ? αρχήν αγαπητοί μου «Δάσκαλος» είναι πρώτα απ? όλα τίτλος τιμητικός  και μετά επάγγελμα και πρέπει να αναλογιστείτε τις ευθύνες γι? αυτό.
Δεν νομίζετε ότι η θεραπεία σε προβληματικές συμπεριφορές πρέπει να είναι άλλη;
Δεν νομίζετε ότι πρέπει να επανακαθορίσετε τι σημαίνει προβληματική συμπεριφορά;Δεν μπορεί αγαπητοί εκπαιδευτικοί η σπουδαιότερη αρετή σήμερα στο σχολείο να θεωρείται η υπακοή!!
Μπορεί να αναπτυχθεί έτσι η προσωπικότητα ενός ανθρώπου;
Δεν γνωρίζεται ότι το παιδί απαντά σε εκπαιδευτικές προσπάθειες με φυσική πλαστικότητα και έτσι πρέπει να αντικατασταθεί κάθε εξαναγκαστικό μέσο με φιλικό και ευμενή τρόπο;
Δεν γνωρίζεται ότι το ιδανικό του δαμάσματος μπορεί να είναι αρκετό για ένα ζώο, αλλά για έναν άνθρωπο πρέπει να υπάρχει εσωτερική ελευθερία και ανεξαρτησία;

Όποιος απευθύνεται με σιγουριά και βεβαιότητα στη λογική ενός παιδιού θα αισθανθεί την ικανοποίηση ότι ακριβώς αυτή η λογική αναπτύσσεται καλύτερα με την αδιάκοπη έκλυση σε αυτή.
Ας αναλογιστεί κάθε δάσκαλος κάθε πρωί που μπαίνει σε μια σχολική αίθουσα ότι μέσα στην τάξη μπορεί να υπάρχει ένας αυριανός Μπετόβεν, ένας Ρίτσος, ένας Da Vinci, ένας Ελύτης , ένας??., ή ένας απλός άνθρωπος άσημος μεν χρήσιμος δε.

Τα παιδιά είναι οι δικοί μας μικροί φίλοι για τους οποίους είμαστε υποχρεωμένοι να αποτελούμε παραδείγματα και να είμαστε προστάτες
Ας παραιτηθούμε από κάθε «έδρα» για να έχουμε τη δυνατότητα να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον.