Γιατί οδηγώ χωρίς πινακίδες

Την προηγούμενη φορά κατόρθωσα να οδηγώ στη Θεσσαλονίκη με τις πινακίδες κυκλοφορίας από μέσα και χωρίς να φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας επί 8 ολόκληρους μήνες. Και θα τα κατάφερνα να επιμηκύνω το διάστημα αυτό αν δεν περνούσα οδικώς σύνορα που δεν σου το επιτρέπουν χωρίς τις πινακίδες στη θέση τους.
Τώρα έχω ξεπεράσει τον ενάμιση μήνα και ευελπιστώ να βελτιώσω το ρεκόρ αν δεν βρεθεί κανένας “Τριανταφυλλόπουλος blogger” να με “δώσει”.
Να σημειώσω ότι δεν αισθάνομαι παράνομος και ότι ως οδηγός έχω τη συνείδησή μου πιο καθαρή και από αυτή του Τατούλη. Απλώς νοιώθω πως είμαι ένας Θεσσαλονικιός σε νόμιμη άμυνα κατά της απάτης που λέγεται Δημοτική Αστυνομία.
Δεν χρειάζεται βεβαίως να μακρολογήσω επί της εισπρακτορικής φύσεως της εργασίας της δημοτικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης. Η υπηρεσία και οι δερβέναγές της (Παπαγεωργόπουλος – Αθανάσαρος), χέστηκαν για το κυκλοφοριακό της πόλης και για την ταλαιπωρία των συμπολιτών τους (αν και γω και σεις δεν μένουμε όπως ο mayor στο Πανόραμα). Ο στόχος είναι ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ, ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.
Και οι συμπαθείς κατά τα άλλα φλούφληδες κομάντος της ΔΑΘ γράγουν και γράφουν αυτοκίνητα, τραπεζοκαθίσματα, καταστήματα. Ότι προλάβουν.
Χιλιάδες όμως Θεσσαλονικείς, ένας κι εγώ, έχουμε την ατυχία να εργαζόμαστε στο ευρύτερο κέντρο της πόλης, όπου φθάνουμε από μέρη που δεν εξυπηρετούνται ικανοποιητικά ή και καθόλου από τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Στο κέντρο έχουν μπει εσχάτως σήματα ελεγχόμενης στάθμευσης με κάρτες (πρώην παρκόμετρα) ακόμη και σε αδιέξοδα 10 μέτρων μήκους. ΠΑΝΤΟΥ. Οπότε για να πάμε στη δουλειά μας καθημερινά πρέπει να αγοράζουμε κάρτες από 7 έως 12 ευρώ (μέσο όρο 10€). Αν κάποιος δουλεύει 25 μέρες τον μήνα, χρειάζεται 25×10=250€. Το ποσό αυτό παύει πλέον να είναι “ενοίκιο θέσης πάρκινγκ σε δημόσιο χώρο”. Είναι σαν να γίνεται ο δήμος Θεσσαλονίκης συνέταιρος στη δουλειά μας. Άσε που για τους περισσότερους αυτά τα χρήματα είναι το 1/3 ή το 1/4 των αποδοχών τους. Νομίζετε ότι τα μαγαζιά στα οποία πουλούσε προστασία η Μαφία στις ΗΠΑ πλήρωναν παραπάνω; ΟΧΙ.
Προς τούτο αφαίρεσα τις πινακίδες και τις τοποθέτησα σε άλλο χώρο στον οποίο να είνα εμφανές ότι υπάρχουν -για την τροχαία- αλλά να μην φαίνεται εμφανώς ολόκληρος ο αριθμός. Σκέπασα επίσης -βασικό- τον αριθμό στα ασφαλιστικό συμβόλαιο που έχω στο παμπρίζ. Έτσι παρκάρω στους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης χωρίς να δίνω λεπτό. Κι όταν περνούν οι δημοτικοί αστυνόμοι, φεύγουν άπραγοι.
Επαναλαμβάνω, δεν κάνω τον έξυπνο, αμύνομαι. Και μη μου πει κανείς γιατί δεν το βάζω σε ιδιωτικό πάρκινγκ, γιατί 1ον τα λεφτά είναι πάνω – κάτω τα ίδια και 2ον σκεφτήκατε την περίπτωση ο δήμος να έχει κάνει “κολλεγιά” και με αυτά;
Ίσως αν το κάναμε όλοι οι ομοιοπαθούντες, ο δήμος να έπαιρνε το μήγνυμα (που χλωμό το βλέπω).
Αν δεν έχετε δει την ταινία NOISE δείτε τη επειγόντως. Θα καταλάβετε τι προτείνω.
January 21, 2008 - 7:29 pm
Καλώς ήρθες, με δυναμικό μπάσιμο. Έβαλα και παραπομπή στην IMdb για την ταινία, γιατί (πλην του hint με τη φωτογραφία) αποκλείεται να τη βρει κάποιος ανάμεσα στις 7 μ’ αυτό τον τίτλο που έχουν γυριστεί τα τελευταία 4 χρόνια. Εγώ πάντως κατάλαβα αμέσως ποιά εννοούσες’ μόλις χθες την είδα στο videoclub και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα κάλλιστα να τη γυρίσω στη Θεσσαλονίκη.
January 21, 2008 - 9:01 pm
Εγω σε καποια φαση οδηγουσα χωρις πινακιδες για εξι μηνες. Μου τις ειχαν παρει για ποιντ συστεμ. Μετα ξαναεδωσα εξετάσεις και πηρα πισω το διπλωμα γιατι θα φευγαμε διακοπες.
January 22, 2008 - 12:29 am
Καλά, αυτοί είναι φορομπήχτες. Εσύ δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς αυτοκίνητο στο κέντρο;
Τι μπορείς να κάνεις άμα δε σε βολεύει η συγκοινωνία; Απλά, να πας με το αυτοκίνητο μέχρι εκεί που βολεύει και να το αφήσεις κοντά στη στάση του (άθλιου στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση και αυτό είναι ένα θέμα) λεωφορείου, εκτός κέντρου. Ναι, είναι χρονοβόρο, αλλά πήξαμε στα αυτοκίνητα σ’ αυτήν την πόλη! Ειδικά το κέντρο είναι μαρτύριο για τους πεζούς.
January 22, 2008 - 12:37 am
exiled, προσωπικά δεν οδηγώ κυρίως για λόγους οικολογικούς, όμως δε μπορώ, μ’ αυτό το χάλι που ονομάζεται δημόσια συγκοινωνία, να ψέξω τους οδηγούς που δεν ακολουθούν τη συμβουλή σου και την πρακτική μου.
Btw, Γάϊε, σου βγάζω το καπέλο για την ..αστική ανυπακοή με τις πινακίδες, κι ακόμα περισσότερο που γράφεις γι’ αυτήν εδώ. Πάντως, πρέπει να πάμε και παραπέρα απ’ τα κόλπα, αν θέλουμε να αποκτήσουμε ποτέ ανθρώπινη συγκοινωνία στην πόλη.
January 22, 2008 - 10:58 am
Οκ, αρχιγκρινιάρηδες!
Ένα έχω να πω σε όσους γκρινιάζουν για την δημόσια συγκοινωνία: να μου παραθέσουν τις ώρες ανά ημέρα και τις ημέρες ανά μήνα που την χρησιμοποιηούν για να βγάλω το στατιστικό τους συμπέρασμα! Και κυρίως να περάσουν και από ψυχολογικό τέστ για το τι ακριβώς περιμενουν από το αστικό: αν ονειρεύονται ένα ήρεμο, γαλήνιο μέρος, με άλλα νέα, όμορφα, ευγενικά, ευωδιαστά, μεσοαστικά και άνω άτομα, οι οποίοι όλοι, ωσαν τις Γυναίκες του Στέπφορντ κατευθύνονται προς το σπίτι τους με χαρά και προσμονή, ε, τότε, λυπάμαι, η στατιστική μου θα σας πετάξει ως μη αντιπροσωπευτικό δείγμα!
Εγώ καλοί μου πιστεύω την γνώμη των εξής ανθρώπων: αυτόν/αυτήν που από Ταγαράδες μέχρι Σίνδο πηγαίνει με 3 λεωφορεία και έχει μόνο καλά λόγια να πει!
Δεν φταίει ο ΟΑΣΘ για τις αποστάσεις ή τις πολλές στάσεις. ΔΕΝ φταίει ο ΟΑΣΘ για τους κάγκουρες που κρύβουν τις πινακίδες τους και διπλοπαρκάρουν. Δεν φταίει ο ΟΑΣΘ που κάποιοι που ζουν στο καρακέντρο αναρωτιούνται πώς θα φτάσουν ως την Ανθέων χωρίς αμάξι και με μίσος για τα ταξί [γιατί οι πάντες είναι οχτροί μας.]
@Γάιος. Γιατί καλέ μου αρνείσαι να το βάλεις στο πάρκιν το αμάξι σου; Να σου θυμήσω, για τις βραδυνές σου εξόδους ότι το πάρκιν της ΧΑΝΘ κοστίζει 3 ευρώ τις 3 πρώτες ώρες ΜΟΝΟ [για να μην ακούσω τα περί ακρίβειας!!] και ότι τα περισσότερα κεντρικά πάρκιν κάνουν τιμές με τον μήνα πολύ, ΠΑΡΑ πολύ καλύτερες από τα 250 ευρώ που στην τελική στερείς από κάποιον άλλο που δεν είναι τόσο μάγκας ώστε να κρύψει τις πινακίδες του.
@Όνειρος. Όνειρε, καλέ μου φίλε, συμφωνώ με το “πρέπει να πάμε παραπέρα από τα κόλπα”, μίλησες πολύ σοφά.
January 22, 2008 - 1:00 pm
Φταίει όμως ο ΟΑΣΘ για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού από την άτσαλη οδήγηση, την ελλειπή συντήρηση και την έλλειψη κλιματισμού στα λεωφορεία τους καλοκαιρινούς μήνες.
Φταίει όμως ο ΟΑΣΘ για την έλλειψη νυχτερινών δρομολογίων και κάθετων γραμμών.
Φταίει όμως ο ΟΑΣΘ που δεν έχει σε κυκλοφορία πράσινο λεωφορείο ούτε για δείγμα, και ντουμανιάζει το βεβαρυμένο πολεοδομικό συγκρότημα.
Φταίει όμως ο ΟΑΣΘ που δεν δίνει ρέστα και υπερχρεώνει τα εισητήρια στα εκδοτικά εντός των λεωφορείων.
Φταίει όμως ο Δήμος και το ΠΕΧΩΔΕ που ανανεώνουν ανορθολογικά τις μονοπωλιακές συμβάσεις με τον ΟΑΣΘ, αποκλείοντας όλα τα εναλλακτικά ΜΜΜ και χωρίς να απαιτούν ποιότητα υπηρεσίας.
…
Btw, δικαιούμαι να κρίνω τον ΟΑΣΘ όσο αυστηρά θέλω, απ’ τη στιγμή που αποτελώ χαρακτηριστικό δείγμα επιβάτη του (ζω στο κέντρο αλλά δεν έχω αμάξι και αποφεύγω όσο μπορώ τα ταξί), κι απ’ τη στιγμή που δεν υπάρχουν εναλλακτικές.
January 22, 2008 - 5:46 pm
Αγαπητή-έ IRqueen,
μένω στο Ρετζίκι. Να σου περιγράψω τις αποστάσεις: Από το σπίτι μου μέχρι δρόμο από τον οποίο διέρχονται ταξί, λεωφορεία κλπ. 1200μ.
Το λεωφορείο το οποίο ξεκινά από τη στροφή του Χορτιάτη -νομίζω- διασχίζει όλη τη Νεάπολη στην οποία εδώ και 5 χρόνια -σου ορκίζομαι- δεν έχω δει ποτέ ούτε σε σουπερ μάρκετ τροχονόμο (οπότε καταλαβαίνεις ότι ακόμα κι όταν υπάρχει πάρκινγκ όλοι διπλοπαρκάρουν) μετά από κανένα εικοσάλεπτο φτάνει στην Λαγκαδά. Εκεί σε άλλα 20 λεπτά κάνει το 1 χιλιόμετρο μέχρι την Εγνατία. Μέσω αυτής της Αvenue και από άλλες μικρότερες λεωφόρους φτάνει αγκομαχών στην Ερμού. Κατεβαίνεις έτοιμος να ξεράσεις ή να σκοτώσεις. Μετά πρέπει να πάρεις κάποιο άλλο λεωφορείο για να πας στη δουλειά σου.
Όπως ξέρεις, ούτε το μετρό που τώρα δυσκολεύει τη ζωή μου θα με εξυπηρετεί, πιθανότατα να μην περάσω ποτέ κι απ’ την υποθαλάσσια.
Αν υποψιαστώ ότι το δικό σου δρομολόγιο είναι σε αυτό τον άξονα Καλαμαριά – Βενιζέλου και παραλιακά, για το οποίο έχουν φτιαχτεί όλα τα ΜΜΜ ΘΑ, ΘΑ ΘΑ…
σου ζητήσω να με φιλοξενήσεις. ΦΙΛΑΚΙΑ και thanks για το σχόλιο.
January 22, 2008 - 5:49 pm
Α, exiled, το σατανικό σου σχέδιο σε παρακαλώ να το χρονομετρήσεις κι όλας. Το κοντινότερο δωρεάν πάρκινγκ που μάλλον μπορά να βρώ είναι στις Συκιές.
January 23, 2008 - 12:45 pm
Αγαπητέ Γαίε,
Ευχαριστώ για το Politically Correct “-η-ε” δεν είμαι τόσο κολλημένη με κάτι τέτοια! :0 Ο άξονας μου δυστυχώς [για σένα] είναι ακόμη πιο σικέ/μπιζμπιζέ/ρεσουμέ, περπατώντας από το σπίτι στην δουλειά, από την δουλειά στην έξοδο, από την έξοδο στο σπίτι με το γνωστό ΚΑΘΕΤΟΥ ΑΞΟΝΟΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ 23 [χίντ, χίντ, Όνειρε, για την επόμενη επίσκεψη σου στο φτωχικό μας!] και γενικώς, ναι, έχεις απόλυτο δίκιο, δεν μένω ούτε Ρετζίκι, ούτε Δερβένι. Βεβαίως, δεν καταλαβαίνω με την απάντησή σου πως δικαιολογείς το να μην κλείνεις θέση πάρκιν σε κάποιο με ενοίκιο [θα σου απαντήσω εγώ, γιατί και μία φορά τον μήνα να σε γράψουν, που αποκλείεται αν είσαι λίγο προσεκτικός και δεν διπλοπαρκάρεις Τρίτη στις 19:00 μπροστά στο σπίτι του Όνειρου, σίγουρα θα δεν βγει 100-150 ευρώ!] Κοινώς, δεν κακολογώ άτομα σαν κι εσένα που οδηγείτε, σχολίαζα την πρακτική με τις πινακίδες…
Πες μου όμως τι να πω στην συνάδερφο η οποία έρχεται από τον άξονα Καλαμαριά προς το κέντρο με το αμάξι την ΙΔΙΑ ώρα που ο καλός της ξεκινάει από την δίπλα πολυκατοικία με ΆΛΛΟ αμάξι για να έρθει στην ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ενώ 10 λεπτά μετά φεύγουν και οι γονείς του με ΤΡΙΤΟ αμάξι για να έρθουν κι εκείνοι ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 άτομα, 3 αυτοκίνητα για τον ίδιο εργασιακό χώρο που δεν έχει πάρκιν ούτε για πλάκα… Αυτούς π.χ.; τι να τους πω; τι να τους κάνω; πώς να τους συνετίσω; καμία ιδέα;
January 23, 2008 - 12:50 pm
Αγαπητέ Όνειρε,
Δεν με ενοχλεί καθόλου η κριτική γενικώς και έχεις δικαίωμα να κρίνεις, αλλά να γίνεται ΔΙΜΕΡΩΣ! Και τα άσπρα και τα μαύρα! Με ενοχλεί η ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ η ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ και γκρίνια και μαυρίλα και και και… και μάλιστα από κάποιον που μένει κέντρο-καράκεντρο και κοινώς μπορεί να πάρει όποιο λεωφορείο θέλει για να πάει όπου θέλει αν δεν γουστάρει τα ταξί, για τα οποία επίσης γκρινιάζει! Τι να πεί και ο καψερός ο Γαίος στο Ρετζίκι; [δες αλλαγή στάσης!]
Τα τω Καίσαρα, παρακαλώ να αποδίδονται στον Καίσαρα! Να λέμε και τα θετικά μίας κατάστασης. Δεν είμαστε μπλόγκ αγ***των γεροντοκόρων με το βελονάκι και το πρεσβυωπικό γυαλί, έλεος! [προσοχή στον πρώτο πληθυντό οι άνω των -άντα!]
Ακούω… αναμένω… ας φυσίξουν από το υπόγειο του κτηρίου ως την ταράτσα άνεμοι θετικισμού….
January 23, 2008 - 2:10 pm
Δεν κρίνω τον ΟΑΣΘ μόνο βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας από τις μετακινήσεις, αλλά ως δημότης και πολίτης, και βλέποντας τι τραβάνε οι συμπολίτες μου από τον Οργανισμό. Πιστεύεις πως οι επισημάνσεις μου παραπάνω τον αδικούν; Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υποχρεωθώ να επισημάνω και θετικά στοιχεία στην υπηρεσία που προσφέρει, ως αντίβαρο στην αρνητική κριτική μου. Είναι μιά υπηρεσία που την πληρώνουμε με το παραπάνω, και δικαιούμαστε να την κρίνουμε και να ζητούμε τη βελτίωση και συμπλήρωσή της, αν δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό.
January 23, 2008 - 2:41 pm
@Όνειρος.
Ναι, αλλά δεν νομίζεις ότι πρέπει τα πράγματα στην ζωή μας να τα βλέπουμε σφαιρικά; π.χ. τον ΟΑΣΘ δεν τον πληρώνουμε υπέρογκα, πήγαινε μία βόλτα στο Όσλο όπου η μία κούρσα κοστίζει 2,5 ευρώ [και ΟΧΙ ΠΡΙΝ μιλήσεις οι μισθοί τους ΔΕΝ είναι πενταπλάσιοι από τους δικούς μας και ΟΧΙ τα λεωφορεία τους δεν μυρίζουν λεβάντα!]. Οι οδηγοί είναι ευγενικοί τις περισσότερες φορές, κάνουν ότι μπορούν, δεν ξέρω βρε Όνειρε, νοιώθω ότι μπορώ να βασιστώ στο λεωφορείο στην Θεσ/νίκη. Όπως και στα πόδια μου…. όπως και στον όχι και τόσο ακριβό πάρκινγκ στην ΧΑΝΘ! [για να γυρίσουμε από εκεί που αρχίσαμε, Γαίε!]
Και το ομολογώ: όταν περπατάω συμπεριφέρομαι σαν πεζός, όταν οδηγώ σαν οδηγός, όταν είμαι στο αστικό, ωσαν επιβάτης. Ίσως κάποιος πιο “ουδέτερος” από εμένα να βοηθήσει στην διαμάχη μας.
Αγωνιστικούς χαιρετισμούς από την ταράτσα.
February 8, 2008 - 8:49 pm
ki an kaneis atixima?
taxalia.blogspot.com
February 9, 2008 - 3:53 am
Μπράβο, φοβερή εξυπνάδα να κρύβεις τις πινακίδες για να παρκάρεις παράνομα κι όπου σου γουστάρει.. Αποδεικνύεται περίτρανα ότι οι έλληνες είναι πολύ έξυπνος λαός..Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε? Όλοι δυσανασχετούν με το κυκλοφοριακό και συμφωνούν για την ανάγκη λήψης μέτρων, άλλα μόλις χρειαστεί να χάσουν τη βόλεψή τους ρίχνουν την ευθύνη σε όλους τους άλλους. Και μόλις η Δ.Αστυνομία τους βάζει χέρι, ωρρύονται ότι το κάνει για εισπρακτικούς σκοπούς λες και αυτό τους απαλλάσει από την ευθύνη της παράβασης..Κι αν όλοι αυτοί που φωνάζουν, έπαιρναν αστικό για τις καθημερινές μετακινήσεις τους και όχι το ρημάδι το ΙΧ, είναι 100% βέβαιο ότι οι δρόμοι θα ήταν άδειοι και τα λεωφορεία θα κινούνταν με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα και άρα θα έφταναν πολύ γρηγορότερα στη δουλεία τους..Δεν καταλαβαίνω, πριν 20 χρόνια που τα αυτοκίνητα ήταν τα μισά και λιγότερα, ο κόσμος δεν πήγαινε στη δουλειά του? Δεν χρησιμοποιούσαν οι περισσότεροι αστικό? Λοιπόν, γιατί να μην μπορούν να το κάνουν και σήμερα? Αλλά βέβαια, σήμερα δεν καταδέχονται οι περισσότεροι να μπούν σε αστικό. Προτιμούν να πάνε με το ΙΧ να ακούσουν τη μουσικούλα τους να καπνίσουν το τσιγαράκι τους και να έχουν την άνεσή τους. Το που θα βρούν να παρκάρουν βέβαια, λίγο τους νοιάζει. Θα διπλοπαρκάρουν όπου τους βολέψει, αδιαφορόντας αν εμποδίζουν την ομαλή ροή της κυκλοφορίας , θα το παρατήσουν σε κάποια διάβαση αποκλείοντας τη διέλευση των πεζών η θα καβαλήσουν όποια νησίδα η πεζοδρόμιο δεν έχει εμπόδια για να ανέβουν. Αλλά ας μην πάμε μακρυά. Τι να περιμένει κανείς από ΖΩΑ που παρκάρουν σε θέσεις που προβλέπονται για άτομα με ειδικές ανάγκες, προκειμένου να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην είσοδο του πολυκαταστήματος, ενώ είκοσι μέτρα πιο πέρα υπάρχουν ΚΕΝΕΣ θέσεις παρκαρίσματος. Αν γίνονταν θα έμπαιναν με το αυτοκίνητο μέσα στο κατάστημα.Θα κουραστούν πολύ βλέπεις, αν κάνουν λίγα βήματα παραπάνω..Ένας λόγος παραπάνω να χάσουν κανένα κιλό τα Γουρούνια..
February 11, 2008 - 6:54 pm
Taxalia, οι πινακίδες είναι πάντα εντός του οχήματος, χωρίς να φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας.
sdrs είσαι εκτός θέματος. Δεν λέμε να παρκάρεις όπου νάναι. Μιλάμε για τις ελεγχόμενες θέσεις παρκαρίσματος του δήμου. Δεν ανρωτήθηκες γιατί σε καμιά άλλη πόλη της Ελλάδας δεν έχουν μπει οι γνωστές πινακίδες “σκάσε και πλήρωνε” σε κάθε δρομάκι, ακόμη και αδιέξοδο της πόλης; Διότι κανείς άλλος δήμαρχος δεν είχε το θράσος να φορολογεί τόσο σκληρά τους πολίτες. Αλλά ας όψονται κάτι “νομοταγείς” σαν εσένα που τον ψηφίζουν.